
Aquest mes de novembre les línies T1, T2 i T3, les del Trambaix, han reforçat el servei. Segons ha explicat l’ATM feia temps que s’havia observat un augment de la demanda els divendres a la tarda i els caps de setmana i, per això, s’ha augmentat la freqüència de pas amb més combois.
El reforç arrenca a les 15 h de divendres, quan hi ha un pic d’usuaris, que se sumen als habituals que hi ha durant la tarda, una de les franges amb més viatgers. L’objectiu és que el servei sigui similar al de la resta d’hores punta dels dies feiners, sobretot entre les 14 h i les 18 h. El temps de pas és ara de 12 minuts i de quatre minuts en aquelles estacions per les quals passen els tramvies de les tres línies.
Més tramvies els dissabtes, diumenges i festius
A banda dels divendres, també s’ha augmentat el servei les tardes dels caps de setmana i els festius pel pic d’usuaris que s’ha detectat. En el cas dels dissabtes, es produeix cap al migdia i durant bona part de la tarda. Per això, de 12 h a 15 h i de 17 h a 22 h, la T2 i la T3 han millorat la freqüència de pas: fins ara era de 16 minuts, i ara és de 12 minuts. A les estacions on s’aturen tant els vehicles de la T2 com de la T3, el temps de pas és de sis minuts. En el cas del T1, no hi ha servei els caps de setmana.
Els diumenges i els festius el reforç és d’11 h a 20 h, amb una freqüència de pas de 16 minuts, quan fins ara era de 20. A les estacions comunes entre les dues línies, el temps de pas és de vuit minuts en aquestes franges horàries.