Els seguidors que aquesta nit vagin al Camp Nou a veure el partit, que comença a les 22 h, hauran de córrer si volen agafar el metro, que tanca a mitjanit. El matx s’acabarà a les 23.45 h, i els qui no tinguin temps d’agafar el metro hauran de buscar alternatives. Una són els autobusos llançadora especials que van fins a la plaça de Catalunya o el passeig de Sant Joan.

Els qui vulguin utilitzar el tramvia també hauran de córrer, ja que el servei del Trambaix s’acaba a mitjanit els dies laborables. Per als qui s’estimin més aquesta opció, es poden consultar els horaris de cada parada i línia al web.

Una altra opció és la dels autobusos nocturns. Per l’avinguda de la Diagonal només en passa un, però hi ha moltes més opcions d’horaris i recorreguts que es poden consultar en aquest mapa de bus nocturn de la ciutat.

És fàcil imaginar-se, però, que els taxis aniran força sol·licitats a l’entorn del Camp Nou, no només aquesta nit, sinó sempre que hi hagi partits entre setmana i a la nit. Fins ara, quan el Barça jugava a les 22 h els diumenges o els dijous, TMB tenia el costum d’allargar l’horari de metro fins a la una de la matinada (i no tancar a la mitjanit). En alguns casos, fins i tot, es va dilatar el servei dues hores més (un cas que s’havia donat en algunes finals).

També es van fer proves per obrir una hora més els dies de partit de l’Espanyol, després que el camp es traslladés a Cornellà. Va ser el cas de l’Espanyol-Madrid del dia 2 d’octubre, però en una hora només hi va haver 8.000 validacions a tota la xarxa de metro. Aquesta va ser la darrera vegada que es va allargar l’horari de metro per un partit. Sembla, doncs, una conseqüència més de la crisi i les retallades de servei. A partir d’ara, doncs, qui vulgui anar al Camp Nou o a Cornellà-el Prat a veure un partit de nit, se les haurà d’empescar per tornar després a casa.