
(ACN) Un incendi a prop de les vies aliè a la infraestructura ferroviària ha obligat a interrompre les línies R1 i R4 a Barcelona entre les estacions de Plaça de Catalunya i Sants aquest dimarts a la tarda. Segons ha informat Renfe, les flames s’han produït a quarts de set del vespre i han provocat que Adif hagi aturat la circulació.
Mentre es reparava la incidència, els combois de la línia R4 han desviat el recorregut habitual a partir de Montcada Bifurcació i han circulat per les parades de Sant Andreu, el Clot i Passeig de Gràcia. Els de l’R1 també iniciaven i acabaven el recorregut a Badalona, des d’on es podia continuar el trajecte amb metro.
Adif, per la seva banda, ha explicat que la incidència s’ha originat en un incendi en el cablejat dins del túnel i ha afectat els sistemes de senyalització.
Restablerta la circulació dimecres al matí
La circulació de trens a l’R1, RG1 i R4 s’ha pogut reprendre amb normalitat aquest dimecres al matí, després que tècnics d’Adif hagin estat reparant els danys ocasionats per l’incendi durant la nit.
En el cas de l’R4, Renfe informa que els trens circulen entre Sant Vicenç de Calders i Sant Sadurní d’Anoia, mentre que d’aquí a Martorell hi ha servei amb autobús.