metro
Imatge de l'autor/a
Sandra García Prat

Coincidint amb la final del Mundial Espanya-Argentina, TMB ampliarà una hora l’horari de finalització del metro. D’aquesta manera, aquest diumenge el servei estarà actiu fins a la una de la matinada. Tot plegat per afavorir la mobilitat a la ciutat. En paral·lel, dilluns la xarxa de metro reobrirà a l’hora habitual, a les 5 del matí.

Pantalla gegant al Fòrum

En aquest sentit, l’Ajuntament de Barcelona recomana desplaçar-se en el subterrani per anar a veure el partit a la pantalla gegant ubicada al Fòrum. Per anar-hi en metro, l’estació més propera és El Maresme / Fòrum de l’L4. A banda, també hi ha l’opció d’agafar les línies de bus H16, V29, V31, V33, 7 i 136 (amb diferents horaris de finalització de servei) o la línia T4 del tramvia.

Metro L4 final Mundial

Control d’accés i activitats

Per garantir la seguretat abans i durant el partit, l’Ajuntament controla l’accés a la zona del Fòrum, on està prohibit entrar amb begudes alcohòliques, llaunes i ampolles de vidre. Des d’allà, els aficionats podran seguir en directe la final de la competició futbolística i, abans, podreu seguir l’ambient dels aficionats a betevé, amb un informatiu especial a partir de les 20 h.