Imatge de l'autor/a

La regidora de Mobilitat, Rosa Alarcón, ha lamentat l’envestida que un taxista va fer intencionadament contra una moto a la travessera de Dalt de Barcelona. Com a presidenta de l’Institut Metropolità del Taxi (IMET), Alarcón ha defensat que aquest episodi no és representatiu de tot el sector: “No podem permetre que una situació com aquesta taqui un col·lectiu tan professional com el del taxi”, ha dit.

Els fets van passar dimecres al vespre, quan un taxista va envestir una moto amb dos passatgers i els va fer caure a terra. Un altre conductor va enregistrar les imatges del moment i les va penjar a les xarxes socials. En conseqüència, l’Institut Metropolità del Taxi ha suspès la credencial al taxista i, per ara, no podrà exercir.

Alarcón també ha detallat que l’IMET ha obert un expedient informador al titular de la llicència del taxi —el conductor era un assalariat— i que es personarà en la causa si el jutge hi veu delictes penals i el cas arriba a judici. Per ara, la Guàrdia Urbana ha portat els fets davant la fiscalia.