
(ACN / Redacció) Renfe, Adif, Ajuntament de Barcelona, Generalitat i la resta d’actors implicats es reuneixen d’urgència aquest diumenge al vespre per avaluar la situació a la xarxa de Rodalies i planificar la mobilitat de cara a dilluns.
A la trobada hi assisteixen els màxims responsables del Departament de Territori, encapçalats pel seu secretari general, Joan Jaume Oms, i el secretari de Mobilitat i Infraestructures, Marc Sanglas, així com els responsables d’Adif i de l’operadora Renfe. Per part de l’Ajuntament de Barcelona, hi ha la primera tinenta d’Urbanisme i presidenta de TMB, Laia Bonet, el tercer tinent d’alcaldia, Albert Batlle, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores. La reunió també compta amb representants de Ferrocarrils i el Servei Català de Trànsit.
No hi ha previsió de normalització del servei
Els danys a les instal·lacions de Montcada i Bifurcació són importants i es tracta d’un nus de comunicacions clau, per on passen moltes vies i moltes línies, fet que explica la gravetat de les afectacions. Ara mateix no hi ha cap previsió de normalització del servei.