
(ACN) El metro va registrar la nit de Cap d’Any amb més validacions de la seva història amb 312.628 passatgers entre les 22 i les 7 del matí, un 4,8 % més de viatgers que la mateixa nit del 2023. L’octubre va batre el rècord de validacions, amb més de 65 milions, un 3,6 % més que l’any anterior. A més, TMB va registrar entre gener i juny del 2024 un total de 352,4 milions de validacions, una fita mai aconseguida fins ara.
L’octubre, un mes de rècords
Tant metro com bus també van sumar els millors registres de la història durant l’octubre. Les validacions a la xarxa de bus per primer cop van superar els 20 milions de passatgers registrats al mes de maig del 2019. Durant aquest octubre, el nombre de validacions als autobusos es va situar en els 20,6 milions, fet que suposa un augment del 3 % respecte a les anteriors dades.
Pel que fa al metro, es van aconseguir els 44,4 milions de validacions, un 2,7 % més que l’anterior millor registre el mes de maig del 2024, que es va tancar amb 43,2 milions de validacions.
Més viatges també els dissabtes
El 14 de desembre, TMB va batre el rècord de validacions en dissabte, amb 1.704.688 validacions, superant en 6.000 passatgers l’anterior rècord, del 4 de maig del 2024. Per categories, el dissabte 5 d’octubre va ser el que va registrar més viatgers als autobusos i el 30 de novembre va ser el que va comptabilitzar-ne més al metro.