Durant l'any 2010 la línia 24 va transportar quatre milions i mig de passatgers, gairebé 400.000 cada mes. Tot i la tendència a la baixa, a les hores punta del migdia l'autobús va ple. Els robatoris a turistes, la manca d'espai i el temps d'espera són les principals queixes dels usuaris. LÍDIA ARGELÍ, usuària "Va una mica ple, penso que potser hauria d'haver més servei, sempre va molt ple de turistes i té fama, a mi no m'ha passat mai, però té fama que hi ha lladregots." MARIA VALERO, usuària "Cuando llegan al Parc Güell que hay tanto turismo, entonces se llena y ya es imposible cogerlo, la gente se espera a otro." JUAN MARTÍNEZ, usuari "El 24 viene a tope, como suben de arriba. En esta parada descarga una cantidad de gente, madre mía." L'interval de pas és de 7 a 9 minuts, però la dificultat del recorregut per algunes zones del Carmel fa que qualsevol incidència de trànsit o l'aparcament irregular de vehicles pugui afectar a tot el carrusel de la línia. ESPERANÇA SIERRA, usuària "Moltes vegades es queden atapeïts allà, venen dos seguits i després s'està vint minuts sense aparèixer cap, però en general, quin remei, perquè l'he d'agafar." TINA MORAL, usuària "A veces un cuarto de hora, veinte minutos, no hay quien se lo quite, y hay días que más, sobretodo cuando los niños terminan el colegio quitan servicio y es casi media hora." Des de Transports Metropolitans de Barcelona s'ha estudiat la manera de millorar la línia i al 2009 va proposar una reestructuració a la zona del Carmel que no va prosperar. Després d'aquest rebuig, TMB ha optat per intentar gestionar amb la màxima eficàcia el recorregut actual.