La mobilitat ha estat un dels temes destacats del plenari de Nou Barris. La regidora ha anunciat l'estrena imminent de la reforma de l'estació de metro de Virrei Amat, la qual s'ha adaptat amb ascensors, se n'ha ampliat el vestíbul i s'hi ha obert una entrada nova. A hores d'ara, només resta solucionar el problema del desnivell entre l'andana i el vagó. IRMA ROGNONI, regidora de Nou Barris "Això ho haurem de resoldre ara i ho estem resolent amb TMB perquè hi hagi vida autònoma, que no es necessiti ajuda per pujar al vagó, amb unes plaques que potser farem sortir del mateix vagó. Estem mirant un mètode que es fa servir en el metro de Xangai." L'adaptació, però, no satisfà del tot els veïns, que es queixen de la supressió de les escales mecàniques del projecte original. I pel que fa als autobusos, continua la vaga indefinida de les línies de bus de barri de la Zona Nord contra les condicions laborals de l'empresa Sagalès. Aquest tema ve agreujat per les queixes sobre l'estat dels carrers que, asseguren, els dificulta el compliment dels horaris. GREGORIA, AV Torre Baró "Tenemos unos autobuses que los mismos conductores les da miedo subir. Lo primero que dicen que como las calles y el barrio no están en condiciones, se estropean los autobuses por culpa del barrio." Per acabar, des de Verdum es continua demanant un bus que entri al barri i el comuniqui amb l'ambulatori.

L’estrena de l’estació de metro de Virrei Amat, ja reformada, és imminent. S’ha adaptat amb ascensors, se n’ha ampliat el vestíbul i s’hi ha obert una entrada nova. Encara, però, s’hi ha de resoldre abans un problema: entre l’andana i el vagó hi ha un desnivell que no permet l’autonomia de les persones amb mobilitat reduïda. La solució s’ha anat a buscar a Xangai.