JUAN RAMÓN ELIAS "Estoy aquí para chafardear y ver como está la infraestructura. Me gusta hacer fotos y luego las guardo. Servirá como recuerdo". El primer dia laborable a les noves estacions de les línies 9 i 10 ha concentrat curiosos i usuaris habituals. Amb l'arribada a la Sagrera, les noves línies queden més connectades a la resta de la xarxa de metro. Qui ve dels ramals de Santa Coloma o de Badalona pot enllaçar aquí amb les línies 1 i 5. El resultat: un estalvi de temps considerable. MARÍA LUQUE "Es una línia que mucha gente estábamos esperando desde hace tiempo para movernos mejor y ahorrar tiempo". PEPI MELENCHÓN "Jo la faré servir moltes vegades. És molt més ràpid que anar en bus". LÍDIA BERJANO "Abans agafava el bus 11 i un altre fins a la Meridiana. Ara guanyo molt de temps". Fins ara, les línies 9 i 10 tancaven portes a les 10 del vespre per donar pas a les proves de conducció automàtica en els trams no inaugurats. Des d'aquest cap de setmana, però, i amb la posada en marxa de les estacions de la Sagrera i de l'Onze de Setembre, aquestes línies tenen ja el mateix horari que la resta del servei de Metro. Les dues parades noves permetran doblar el nombre de passatgers a tota la línia, fins arribar als 76.000 usuaris cada dia. En total, les línies 9 i 10 tenen ja 11 estacions obertes en un tram d'11 quilòmetres. Abans d'acabar l'any, a la Sagrera es podrà enllaçar amb tres línies de Rodalia i, en un futur, també hi arribarà la línia 4 del metro.

Amb la inauguració d’aquestes dues noves parades, les línies L9 i L10 ja tenen 11 estacions en funcionament. Fins ara, aquestes línies tancaven portes a les 10 del vespre per donar pas a les proves de conducció automàtica en els trams no inaugurats. Des d’aquest cap de setmana, però, tenen ja el mateix horari que la resta del servei de Metro.