
La línia V5 de bus s’ampliarà per arribar fins al barri de la Marina del Prat Vermell. Concretament, el recorregut s’allargarà fins al carrer dels Motors i el de l’Acer, on hi haurà l’inici i final de línia. Aquesta nova ruta entrarà en funcionament aquest dilluns, 27 d’abril, dia en què l’indicador de la V5 passarà a anomenar-se “La Marina del Prat Vermell – Pedralbes”.
Vuit parades noves
El recorregut s’ampliarà gairebé dos quilòmetres i passarà a tenir vuit parades addicionals des del carrer de la Mare de Déu de Port. Aquest nou tram baixarà pel passeig de la Zona Franca, girarà cap a la dreta al carrer dels Motors, farà mitja volta pel carrer de Cal Cisó i tornarà a pujar pel passeig de la Zona Franca.
Entre les noves parades, n’hi haurà quatre al passeig de la Zona Franca —dues per sentit—, dues al carrer dels Motors i dues al de Cal Cisó. La freqüència de pas es mantindrà igual que fins ara.

2,8 milions de passatgers
La línia V5 va registrar 2,8 milers de validacions al llarg de tot el 2025, un 4,5 % més que el 2024. Això suposa, de mitjana, prop de 9.000 viatges en dies laborables, uns 3.500 els dissabtes i 2.700 en festius.
Bona noticia per la Marina. A Badal fa, pel cap baix, 10 anys que demanem un bus barri, però continuem dient-nos que TMB no vol . Jo em pregunto sí els veïns de Badal no paguem impostos com els altres barris ! Els hi vam presentar ( al Consell de Barri) fins i tot un possible recorregut . Sinó volen afegir un nou bus podrien ampliar el recorregut del 115 . L'altre pregunta que em faig és, TMB és una empresa privada que decideix per ella mateixa i fa el que li sembla, o es una empresa al servei del ciutadà , en aquest de bcn ??