A partir del proper divendres aquesta imatge passarà a la història a la majoria d'autopistes i autovies. El límit de 120 km/h torna a les carreteres quatre mesos després, una notícia que ha sorprès més d'un conductor. ÀLEX ESEBERRI "Primer eren 80km/h per aquí als voltants de Barcelona, després es va canviar, ara s'ha tornat a canviar... Arriba un moment que ja no saps ben bé a quina velocitat has d'anar." Com ell, molts conductors no entenen tants canvis en els límits de velocitat i critiquen les decisions del govern. CARLOS IGLESIAS "Es una chorrada lo que se ha hecho. Yo creo que se tendría que haber mantenido el límite de 120 o incluso a 130." La pujada de preus dels carburants va ser el motiu pel qual el Govern va establir el límit de 110 km per hora. Ara, però, molts conductors es queixen que aquesta mesura no els ha suposat cap estalvi. ILSE PUIG "Crec que és una tonteria perquè els diners que s'han gastat en canviar les senyals ara tornar-les a canviar... Jo no m'he estalviat diners anant a 110 o a 120. És més, aquest cotxe a 120 gasta menys que no pas a 110". D'altres, però, creuen que limitar la velocitat a 110 durant un temps ha estat una bona idea. ALBERTO FERNÁNDEZ "La gent per opció pròpia no aprèn que quan vas a més de 100 el consum entre 100 i 120 incrementa un 30%, o això he escoltat jo. I realment jo ho he notat. D'anar a Lleida, perquè jo vaig a Lleida normalment, a 80 o a 90 que trigo les meves dues hores i mitja però consumeixo gairebé un quart menys de dipòsit." Opinions a banda, pel Govern, el límit de 110 km per hora desapareix de les carreteres amb l'objectiu acomplert.