Tot i això, l’Autoritat del Transport Metropolità no ha confirmat aquestes dades. I segons el Departament de Territori i Sostenibilitat, tant la Generalitat com l’Ajuntament de Barcelona s’haurien compromès a mantenir-hi les aportacions. De moment, segons el titular d’aquesta conselleria, Lluís Recoder, estan a l’espera de veure quina serà l’aportació que hi farà el nou executiu central.

L’article publicat a ‘El Periódico’ apunta que el 2012 la T-10 podria costar 9 € el 2012, 75 cèntims més que aquest 2011, i la resta de títols s’encaririen per sobre del 2,9%. Una informació que el president de TMB ha dit que no pot confirmar. Tot i que considera que és un increment necessari, Forn ha matisat que encara no és clar si el preu d’aquest títol de transport arribarà als 10 € o no.

Un altre dels serveis que podria perillar, segons apunta el mateix text, és el metro dels dissabtes a la nit i els serveis especials de quan hi ha esdeveniments extraordinaris a la ciutat. Forn, però, ho ha desmentit i ha assegurat que la voluntat de TMB és mantenir tots els serveis que es donen actualment.