Escolta aquesta notícia

Després de mesos d’obres, aquest dilluns l’intercanviador de transport públic de la plaça de les Glòries —situat just davant del Museu del Disseny Hub— ja funciona a ple rendiment. Això vol dir que els autobusos en sentit Llobregat tornen a circular per l’interior de la plaça. Concretament es tracta de les línies H12 i 7 i dels busos nocturns N2 i N7. Mentre han durat les obres de reurbanització, els busos han hagut de desviar el recorregut a través dels carrers de la Independència, d’Aragó i de Los Castillejos. Ara, per tant, el fet de poder tornar a passar per la plaça suposarà un estalvi important de temps.

L’intercanviador connecta tres mitjans de transport. Allà hi conflueixen l’L1 del metro, les línies T4, T5 i T6 del TRAM i els busos que aquest dilluns recuperen el recorregut.

Encara no es pot creuar la plaça a peu

Segons ha informat l’Ajuntament, la resta d’itineraris per a vianants i bicicletes “s’estan adequant a l’avenç de les obres de la plaça”. Es manté prohibit el pas de vianants i la connexió a peu entre una banda i l’altra s’ha de fer per la rambla dels Encants i pel pas de vianants dels carrers de Badajoz i de la Independència.

Pel que fa a les bicicletes, hi ha habilitat un pas de doble sentit, per creuar-la de sentit Llobregat a Besòs i viceversa. Per connectar entre l’eix mar-muntanya cal anar pels itineraris habilitats a cada extrem de la plaça.


Comparteix a: