
Els usuaris de la T-Mobilitat que fan servir iPhone s’han trobat aquest dilluns al matí amb un entrebanc, l’aplicació no es carregava al mòbil i no podien validar el bitllet. La incidència en l’aplicació també ha impedit recarregar el títol de transport. L’avaria ha provocat les queixes dels usuaris a les xarxes socials.
L’ATM treballa per solucionar la incidència
L’ATM ha explicat que la incidència és conseqüència d’un problema tècnic intern produït aquesta matinada, “una part dels servidors que donen servei a l’app de T-Mobilitat ha deixat de funcionar correctament”.
Com a conseqüència, l’app d’Android funciona amb normalitat, mentre que l’app d’Apple presenta un retard en l’obertura per validar. La resta de funcionalitats, com ara l’alta al sistema, la compra de títols i la consulta dels suports físics (plàstic i cartró), no estan disponibles des de cap de les apps (Android i Apple).
S’està treballant des de la matinada i s’espera tenir la solució al més aviat possible durant aquest dilluns. Els operadors de transport proporcionen solucions per accedir al transport per tal que ningú es quedi sense viatjar.
Altres incidències de l’aplicació amb el suport iOS
No és la primera vegada que els usuaris d’iPhone tenen problemes amb la T-Mobilitat. A principis d’aquest any, una altra incidència va provocar que no es pogués descarregar l’aplicació als mòbils. Aquesta alteració del servei es va produir dos mesos després que la T-Mobilitat comencés a estar operativa per als telèfons iPhone.