avió vueling

(ACN) L’entitat de defensa dels consumidors FACUA ha denunciat a Vueling per no permetre la devolució de l’import dels vols cancel·lats a causa de la situació sanitària provocada pel coronavirus. Segons l’organització, en iniciar els tràmits per sol·licitar el reemborsament dels bitllets, l‘aerolínia ofereix com a única solució una bonificació per l’import total de la reserva vàlida per comprar nous vols fins a finals del 2020. FACUA ha recordat l’obligació dels transportistes aeris d’oferir als passatgers el reemborsament en set dies del bitllet o un canvi de dates si el client així ho desitja. Per altra banda, FACUA ha denunciat les dificultats que ofereix Vueling en les comunicacions amb els usuaris.

L’associació ha presentat els escrits davant l’Agència Estatal de Seguretat Aèria (AESA) del Ministeri de Foment, l’autoritat de protecció al consumidor de Catalunya i els ministres de Consum, Alberto Garzón, i Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos.