El rastre de les obres encara es deixava veure aquest matí amb algunes tanques. Però des d'avui els cinc carrils de la plaça de Molina ja estan totalment oberts. Durant el cap de setmana s'ha treballat per arranjar-la amb nou aglomerat. D'aquesta manera s'han acabat els treballs en superfície dins el projecte de millora de les dues estacions dels ferrocarrils que hi conflueixen per sota. Amb aquestes actuacions s'ha construït un nou vestíbul que uneix les estacions de Plaça Molina i Sant Gervasi, dues parades molt a prop físicament i que fins ara no tenien cap mena de connexió. També s'ha millorat l'accés a persones amb mobilitat reduïda amb la instal·lació d'ascensors que comuniquen l'exterior, el vestíbul i les andanes. JOSEP CATASÚS "Abans per baixar hi havia 92 graons, i per pujar procuràvem anar per la línia del Tibidabo perquè no hi ha tantes escales i hi ha un ascensor." GREGORY BRASSINGTON "Ahora tenemos accesos a todos los niveles con ascensores y también hay escaleras mecánicas, mucho mejor que antes." M. LLUÏSA SALAT "Hi ha escales mecàniques, ascensors, està bé." Les obres sota terra seguiran fins a la primavera vinent. Ara es preveu allargar les andanes de Plaça Molina a una longitud útil de 80 metres, la qual cosa permetrà que els trens amb més capacitat s'hi puguin aturar. El projecte global té una inversió de 10 milions d'euros.

El trànsit es restableix a la Via Augusta després de completar els treballs de superfície per a la millora de les estacions dels Ferrocarrils de la Generalitat de Plaça Molina i Sant Gervasi. Així, la via recupera els cinc carrils de circulació originals, en relació amb els quatre que es mantenien oberts fins ara.