La setmana que ve està previst que els representants de la plataforma per la reforma de les Glòries es reuneixin amb els interlocutors municipals, després de gairebé quatre mesos d'ajornaments. Als veïns, els preocupa que hi pugui haver canvis en el projecte. Des de la plataforma asseguren que a començaments d'estiu es van fixar unes reunions que encara no s'han fet. Consideren que aquest retard del nou executiu municipal a assumir el projecte se suma a l'endarreriment important que acumulen les obres, mentre altres intervencions com les del Hub, el Museu del Disseny, avancen. JORDI CASANOVAS, representant de l'AV del Fort Pienc Comissió de seguiment del Compromís per Glòries "Que es faci ja una reunió seriosa, amb uns calendaris concrets i se'ns comenci a dir quan es faran, no només les obres viàries, sinó altres equipaments, sanitaris, d'educació, que estaven previstos, que ja tenien un temps, i que anem molt endarrerits amb tot això." La reforma de la plaça de les Glòries ha de comportar una transformació important de tot l'entorn i una millora en la qualitat de vida dels veïns, a banda de reduir el trànsit a la zona i dignificar l'entrada a la ciutat per aquest punt. La situació de crisi actual fa pensar alguns veïns que ara hi ha altres temes que són més prioritaris que no pas aquest. Des de la plataforma, però, no volen que la crisi sigui una excusa per no tirar endavant una reforma cabdal per a la ciutat. JORDI CASANOVAS, representant de l'AV del Fort Pienc Comissió de seguiment del Compromís per Glòries "El que no estem disposats és a acceptar que perquè ara estem en un moment de crisi aquesta gran obra que, diguem-ne, a la ciutat de Barcelona com a gran obra d'infraestructura seria la principal, es deixi de fer." Els veïns recorden que un dels compromisos és la reducció del trànsit a la zona, i que la intervenció urbanística, l'ha d'acompanyar un pla de potenciació del transport públic, i això, per ells, no es pot fer en superfície. A més, per evitar que la plaça faci panxa, demanen que el trànsit se situï per sota de les línies de metro i Renfe.