Avinguda Meridiana a tocar del carrer de València. Els motoristes que hi passen sovint saben que més val esquivar aquest forat que hi ha a la calçada. LUIS ACOSTA, motorista "El hueco aunque sea muy pequeño te molesta y te puede llevar al suelo. Por eso tiene que conducir uno con mucho cuidado." Les zones en obres presenten en molts casos un paviment en pitjors condicions, que s'acostuma a renovar quan acaben els treballs. És el cas dels voltants del Mercat del Guinardó. Les tapes del clavegueram mal anivellades amb la calçada són un altre enemic potencial dels motoristes. En aquest cas, el forat situat a la ronda del Guinardó amb Sant Quintín, per la seva ubicació, també és un perill per als vianants. Segons l'Ajuntament dels 9.255 accidents que es van produir l'any passat només 83 es van atribuir a un paviment en mal estat. Una xifra que mostra com les irregularitats de la calçada, com a molt, es queden en un petit sotrac per als motoristes. Ara bé, la inexperiència, apurar massa les rodes o el mal temps juguen a favor de les caigudes. MIQUEL TORRELLA, mecànic de Italo Motor "Casos de llànties de moto doblegades n'hem canviat, d'agafar un sot del carrer. Les scooter per exemple són les pitjors perquè tenen el recorregut de suspensió molt petit i això." Si bé de forma general els carrers menys transitats presenten més irregularitats, com aquest desnivell que hi ha a la cruïlla de Pere IV amb Bac de Roda, també hi ha desperfectes a les vies principals. Fins i tot els autobusos posen a prova els amortidors al tram central de la Gran Via amb Entença.