Quan després de més de 24 hores d’espera, els responsables de l’aeroport els van dir que a dos quarts de tres sortiria el vol cap a Barcelona, Carles Labranya no s’ho podia creure. De fet, no confiava gens que el vol s’enlairés i va preferir no facturar l’equipatge “perquè, si s’anul·lava, hagués optat per alguna alternativa com altres passatgers, que van decidir desplaçar-se a Heathrow o agafar vols amb escala per tornar a casa”.

Desconfiança que va anar en augment a mesura que passaven les hores des que el dimarts es va anul·lar el vol de Vueling. Labranya lamenta “la nul·la informació per part de la companyia, en cap moment no ens ha dit res sobre els motius que van portar a cancel·lar el viatge”. Segons Labranya, que estava de viatge amb la dona i el fill, l’única informació que van rebre en les més de 30 hores que van passar a Gatwick, va ser facilitada pels responsables de l’aeroport de Londres. Els van donar tres motius: la vaga de controladors a França, un problema a la via de sortida de l’avió i també una possible fallada tècnica. Labranya, que no descarta interposar una demanda contra Vueling, critica “l’absoluta descoordinació i la deixadesa que hem sofert”. Ara el que vol és descansar amb la família i recuperar forces després de l’odissea que va acabar sent el que havia de ser un viatge de plaer a la capital britànica.