Als mostradors d’informació de Vueling s’hi han acostat diversos usuaris de la companyia que estan afectats per la vaga de tripulants de cabina d’aquest 1 de novembre. Algunes persones asseguren que no han rebut cap notificació de l’aerolínia sobre la cancel·lació del vol o un canvi d’horari.

Alguns usuaris no havien rebut comunicació de la companyia

Una viatgera que havia de volar des de Barcelona a Granada explica que no ha rebut cap correu electrònic i que en arribar a l’aeroport ha trobat el vol cancel·lat. Explica que de moment no té cap alternativa per viatjar. Un altra passatgera assegura que sí que va rebre un correu en què se li comunicava un canvi d’horari i que el vol sortiria cinc minuts després del previst. Ara bé, un cop ha arribat al Prat ha vist que no sortia el vol per la pantalla i que s’havia suprimit. Un altre viatger que havia de volar a París afirma que no ha acceptat un canvi de dia perquè no li va bé i està pendent d’una alternativa per arribar a la capital francesa.

Vueling assegura que ha comunicat els canvis als afectats

La companyia assegura que tots els usuaris afectats han estat informats. Segons Vueling, aquest matí encara hi havia un 10 % de viatgers que no havia obert el correu electrònic on es comunicava als passatgers les afectacions i les alternatives que se’ls oferien: reemborsament, un nou vol el mateix dia o l’endemà o transport alternatiu per carretera.