Les cues són intermitents i han començat abans que la primera aturada, precisament per l’anticipació dels passatgers. Les primeres franges  horàries d’aturada s’han fet de 5.30 a 6.30, i de 10.30 a 11.30, i els usuaris han començat a acumular-se a la zona dels controls de seguretat. Els més previsors han arribat amb fins a cinc hores d’antelació, en molts casos, aconsellats per les aerolínies perquè “ens van dir que vinguéssim amb quatre hores de marge”, han explicat alguns passatgers. Aquesta previsió, ha fet que als taulells de facturació d’equipatges també s’hi hagin format cues, també, de prop d’una hora d’espera. Tot plegat, entre les cues a facturació i les dels controls de seguretat, ha provocat el malestar dels viatgers, que s’han agafat la jornada amb resignació.

Segons xifres facilitades per Aena, durant les aturades d’aquest matí els passatgers han esperat de mitjana 40 minuts a la T1 i de 45 minuts a la T2. La situació ha estat una mica millor que divendres passat, quan es va viure la primera jornada de vaga, i el temps d’espera a la T2 va arribar a superar les dues hores durant el matí, segons Aena, i a la T1, d’entre 45 i 60 minuts.

A la tarda, però, ni rastre de les cues i de les aglomeracions del matí, ni tan sols coincidint amb les altres dues franges d’aturades: de 16.30 a 17.30 i de 18.30 a 19.30. L’accés als controls ha estat fluït, com qualsevol diumenge d’agost.