El carril bici del carrer de la Marina no compleix amb l'amplada mínima exigida. Així ho denuncia el Bicicleta Club de Catalunya. Per on abans hi circulaven bicicletes només de baixada ara ho fan en els dos sentits de la marxa. Segons la normativa municipal, un carril bidireccional com aquest ha de fer, almenys, dos metres i 20 centímetres d'ample. JOAN VALLS, president del Bicicleta Club de Catalunya "Ara, pels dos sentits, no hi tenim ni dos metres. Hem quedat amb unes amplades de menys d'un metre hàbil per a cada sentit de circulació. Això causa moltes queixes i molts neguits perquè molta gent troba que no és gaire segur." Per implantar la xarxa ortogonal d'autobusos es van agrupar els dos carrils bici en sentit descendent. La nova distribució aprofita els vorals per al pas de les bicicletes, una part de la calçada que no reuneix les condicions necessàries per circular-hi. Hi ha usuaris que confirmen aquesta pèrdua de seguretat. JURGEN MAYER, usuari de la bicicleta "Para mi esto es bastante difícil par los conductores del coche, tener todo controlado porque vienen de aquí y de allá. Yo creo que es bastante peligroso para las bicis." CARLES ANDRADE, usuari de la bicicleta "Jo ho trobo més segur si el carril té el doble d'amplada del que té ara." Altres ciclistes no consideren que aquest canvi els posi en perill. ANTONI SERRA, usuari de la bicicleta "En principi, em sembla bé, millor dos carrils segregats, però no és una solució dolenta." ANICETO DELGADO, usuari de la bicicleta "Yo creo que es suficiente, porque no hay tantas bicicletas como para que tengas que coger dos carriles de coche. Yo creo que con uno que hay es más que suficiente." Des del Bicicleta Club de Catalunya també els preocupa la cruïlla de Marina amb el carrer del Doctor Trueta. A les bifurcacions que té el carril en aquest punt les bicicletes hi circulen en ambdós sentits de la marxa en poc més d'un metre d'ample.

La xarxa ortogonal d’autobusos ha obligat a agrupar els dos sentits del carril bici a una banda del carrer de la Marina. Això ha fet, segons el Bicicleta Club de Catalunya, que el nou vial sigui massa estret. Els usuaris asseguren que això posa en perill la seguretat dels ciclistes. Aquesta situació també passa en altres carrers afectats per la xarxa ortogonal d’autobús.