GONZALO ALONSO, director general de Going Green "Barcelona podria asumir del orden de 2.500 motos eléctricas. Pero una cosa es lo que vamos a hacer y otra lo que la demanda nos permitirá hacer. Nosotros vamos a llegar seguros a las 500, de 500 creceremos en función de la demanda y la receptividad del servicio que estamos convencidos, que será muy alta."

Les motos s’han dissenyat per a un ús intensiu i es calcula que tindran uns vuit usos diaris. Disposen, a més, d’un sistema electrònic de seguretat. L’usuari es podrà donar d’alta del servei a través d’un telèfon intel·ligent i gestionar les reserves de la moto, així com posar-la en marxa.

Hi haurà quatre modalitats de reserva: per trajecte, per temps, periòdica o turística. Si es lloga per trajecte tindrà un cost de 0,45 € el quilòmetre i, per temps, de 5 € l’hora. Tot i això, s’oferiran descomptes en funció d’on es deixi la moto. No hi haurà estacions fixes sinó que els vehicles s’aparcaran al carrer. El servei arrencarà amb 50 vehicles, però l’objectiu és arribar a les 300 motos abans de finals d’any i ascendir a les 500 el 2014.