Els problemes que arrossega la companyia Vueling, de retards i cancel·lacions, no només no es resolen sinó que s’aguditzen. Aquest divendres s’han tornat a repetir i des d’aquesta matinada als mostradors de l’aerolínia s’hi acumulen cues quilomètriques de passatgers que s’acosten per reclamar solucions. L’empresa ha atribuït els problemes a la vaga general a França, mentre que els sindicats en culpen la falta de personal i d’avions.

Vueling repeteix jornada de retards que afecten milers d’usuaris que han d’agafar vols des de l’Aeroport de Barcelona-el Prat i d’altres que hi han d’arribar. Després de les afectacions de dijous, que van arribar als 150 minuts de retard en alguns casos, l’aerolínia ha continuat el dia d’avui amb problemes.

Segons Aena, Vueling havia d’operar aquest divendres 253 vols amb origen i destinació a l’aeroport del Prat, dels quals hi ha hagut retards tot al dia. La situació ha continuat tota la jornada, en què un total de vuit vols han estat cancel·lats, amb destinacions com París, Màlaga i Brussel·les. Els passatgers que esperen als mostradors de Vueling reclamen alternatives per arribar a les destinacions, però, en molts casos asseguren que la companyia no els ofereix una altra alternativa a esperar. Tot això, amb data 1 de juliol, que per a molts és l’inici de les vacances. L’Agència Catalana del Consum ha enviat ja un requeriment a la companyia per obtenir informació sobre la situació.

Aquesta tarda, el director comercial de Vueling, David García Blancas, ha demanat disculpes als clients afectats pels retards i les cancel·lacions en els vols d’aquesta companyia, i ha remarcat que Vueling està “lliurada a arreglar la situació actual”. En declaracions a EFE, García Blancas ha assegurat que s’estan oferint canvis gratuïts durant 15 dies, a banda del reemborsament del bitllet als usuaris afectats.