Una setmana abans del previst, els senyals de 80 han desaparegut dels accessos de Barcelona. Amb els de la B-23, aquesta nit, el Servei Català de Trànsit ha donat per completat el primer gran objectiu: acabar amb la zona 80. S'han apujat els límits en funció del tram, però això no vol dir que es pugui córrer més del compte. JOAN AREGIO, director del Servei Català de Trànsit "Serem absolutament inflexibles en els excessos de velocitat. Creiem, de totes maneres, en la maduresa de la societat que ens envolta, i creiem que quan hi ha un límit que posa 100, la gent sap que ha d'anar a 100". Trànsit ha carregat avui amb duresa contra la DGT per les crítiques que ha llançat arran de la supressió dels 80. Joan Aregio n'ha denunciat les formes. JOAN AREGIO, director del Servei Català de Trànsit "El que no admeto és que qui no ha anat mai a col·legi em doni lliçons. Ells no han fet res des d'aquest punt de vista". Canviats els límits, les mirades se centren ara en els radars. Trànsit treballa en un estudi per reorientar-los. Els responsables diuen que n'hi ha que han perdut funcionalitat perquè han passat a formar part del paisatge. Els nous no s'amagaran, però no es posaran en llocs previsibles. JOAN AREGIO, director del Servei Català de Trànsit "No hi haurà cap radar amb finalitat recaptatòria. Cap ni un. Tots tindran la finalitat que han de tenir". I encara més canvis. El Servei Català de Trànsit ha posat en marxa un nou mapa que recull les incidències a la xarxa viària catalana i també de la ciutat de Barcelona. S'hi pot consultar l'estat del trànsit a través de càmeres instal·lades en diversos punts. També s'hi poden buscar afectacions per obres i saber, per exemple, què es diu en els panells de missatgeria variable.