Fa uns anys que el paradigma de corredor popular ha canviat. De l’home de mitjana edat (a prop o més de 40 anys) que comença a fer esport per estar millor físicament, a la dona jove que corre i que té en les xarxes socials un aliat. Què pensen les joves corredores? Per què fan esport? Quina és la motivació principal per fer-ne? Quant hi ha de salut, física i mental? La Marina Garrido i la Paula Reverter ens aportaran les seves opinions com a corredores incipients.
Corredores molt ben formades i informades
Les dues corredores ens explicaran com entrenen, quin temps hi dediquen, si fan entrenament de gimnàs (ja us avanço que sí) i la importància que donen a la nutrició. Als reportatges del programa podràs conèixer la històries de Yuki Kawauchi, un japonès que lluitava amb atletes d’elit quan treballava com a funcionari. Anys després, Kawauchi ha disputat més de 125 maratons i moltes més curses d’altres distàncies (com la Cursa dels Nassos). També farem cinc cèntims de la Behovia – Sant Sebastià, una cursa especial que no deixa indiferent a ningú i que milers de persones disputen cada any.
Per cert, per primer cop podràs veure el programa amb vídeo, amb un decorat nou per als qui prefereixen mirar-nos a més d’escoltar-nos.