temps barcelona diumenge 10 maig

La previsió del temps anuncia un diumenge amb un temps radicalment diferent al d’aquest dissabte. Els núvols i la pluja donaran pas a un dia amb moltes hores de sol i només núvols durant la segona meitat del dia.

Previsió horària per a Barcelona:

  • 6 h: nit més fresca
  • 9 h: pràcticament sense núvols
  • 12 h: ràpid ascens de la temperatura
  • 15 h: les màximes més altes s’acostaran als 25 ºC
  • 18 h: nuvolades a l’interior
  • 21 h: no es descarta algun ruixat

El sol, el gran protagonista del dia

Tornen el sol i l'ambient càlid en un diumenge de bon aprofitar | previsió del temps

El sol s’imposarà de manera clara durant bona part del diumenge. Si més no, fins ben entrada la tarda, tindrem un cel força serè i unes temperatures que quedaran més contrastades.

De bon matí l’ambient serà més fresc, però les màximes pujaran de manera clara gràcies a l’acció del sol i podrien acostar-se a la marca dels 25 ºC. Sol i ambient càlid en un diumenge que no tindrà res a veure amb el dia anterior.

A la tarda arribaran ruixats a les comarques de Lleida que, entrat el vespre, podrien arribar desfets a Barcelona i rodalia, on no és impossible que acabin deixant alguna gotellada o petit ruixat al final del dia, ja quan el sol hagi marxat.

Fresca i xàfecs a mitjans de setmana

Tornen el sol i l'ambient càlid en un diumenge de bon aprofitar | previsió del temps

El sol i l’ambient càlid tindran continuïtat també dilluns, però els models apunten un nou canvi d’escenari a partir de dimarts, amb més ruixats i, molt especialment, a partir de dimecres, amb una més que probable descàrrega d’aire fred d’origen polar que comportarà un descens de la temperatura i un temps més insegur i amb més ruixats i tempestes.

Ara per ara els models no mostren calor ni a curt ni a mitjà termini.

nou canal de WhatsApp

Vols rebre cada dia la previsió del temps per WhatsApp?

Segueix el canal de betevé el temps

🔔 I no t’oblidis d’activar la campaneta!