
La previsió del temps per a aquest dimecres, 3 de juny, fa entreveure una treva curta amb domini del sol a bona part de l’entorn metropolità de Barcelona.
Malgrat que puguin escapar-se algunes gotes a primera hora, serà una jornada plenament aprofitable. Afluixa la calor i s’esvaeix la xafogor.
Previsió horària per a Barcelona:
- 6 h: matinada un punt menys càlida
- 9 h: sol, però alguna gota despistada
- 12 h: cel assolellat i bonança
- 15 h: afluixa la calor
- 18 h: vent del sud i sud-oest reforçat
- 21 h: nit ennuvolada
Bonança i cel radiant, però algunes gotes matinals
Jornada d’impàs i plenament aprofitable, però amb petits matisos a tenir en compte. Per bé que dominaran les clarianes i la bonança, durant la matinada i primeres hores del matí d’aquest dimecres, 3 de juny, s’obre la possibilitat que convergeixin vents a la costa central que afavoreixin algunes gotellades o plugims dispersos. Seran més probables entre el Baix Maresme i el Barcelonès.

Tret d’aquest apunt, esperem un dimecres majoritàriament assolellat. Hi haurà alguns núvols baixos estricament arran de mar esporàdics, així com alguns núvols decoratius a mitja tarda a l’entorn del Montseny.
Vent del sud i sud-oest, havent dinat, moderat amb algunes ràfegues puntualment superiors als 45 o 50 km/h, sobretot al centre i sud de l’entorn metropolità. Afluixa la calor i s’esvaeix en gran mesura la xafogor pesada.
Retorn fugaç de l’ambient primaveral
El canvi de temps anunciat que podria venir acompanyat de pluja i una lleugera refrescada l’esperem a partir de la segona part del dia de dijous.

La pluja podria concentrar-se principalment entre el vespre de dijous i la matinada de divendres. Les hores amb més números per veure xàfecs i tempestes serien entre les set de la tarda i les dues de la matinada, de manera que el gruix de l’episodi arribaria de nit.
En dies posteriors, el temps podria tendir a estabilitzar-se un altre cop, però amb més núvols que sol. L’embranzida d’estiu afluixarà temporalment fins dissabte, però el termòmetre podria tornar a enfilar-se a partir de diumenge.
Vols rebre cada dia la previsió del temps per WhatsApp?
🔔 I no t’oblidis d’activar la campaneta!