
La previsió del temps ve marcada per un dimecres estable. A mitja tarda es girarà el vent de llebeig, típic abans del pas d’una borrasca, en Pedro, en aquest cas, que portarà una mestralada de primera categoria.
Previsió horària per a dimecres:
- 6 h: núvols baixos, alguna boirina als barris del Besòs
- 9 h: clarianes
- 12 h: sol amb alguns núvols prims
- 15 h: màxima un parell de graus més alta
- 18 h: arribada del vent de garbí
- 21 h: augment de la nuvolositat
Petit repunt tèrmic pel llebeig
Dimecres ens llevarem amb alguns núvols baixos, boirines i bancs de boira, que escamparan ràpidament. Donaran pas a un matí de sol amb alguns intervals de núvols alts i prims.

A la tarda es girarà el vent de llebeig o garbí, sobretot al nord de la regió metropolitana, que serà el preludi de la ventada de dijous.
La temperatura màxima pujarà una parell de graus respecte a aquest dimarts, amb valors que fregaran els 20 ºC.
Dijous de mestralada
Dijous ens creuarà la borrasca Pedro, que ens portarà una altra ventada molt destacable.

El vent bufarà més amestralat respecte a dijous passat, cosa que farà que la part més intensa de la ventada afecti del Penedès cap al sud, amb ràfegues que, allà, superaran els 100 km/h.
També hi podrà haver ràfegues de més de 100 km/h a les muntanyes del prelitoral, com Montserrat i el Montseny.
La ciutat de Barcelona quedarà una mica al marge de la part més violenta, tot i així el Servei Meteorològic de Catalunya ja ha emès un avís perquè es podran superar els 70 km/h.
Torna l’anticicló
Després del pas de la ventada Pedro, divendres l’ambient serà una mica fresc, però el cap de setmana s’imposarà l’esperat i desitjat anticicló, després de nou borrasques en el darrer mes.
Així doncs, el cap de setmana vindrà protagonitzat pel sol i la temperatura pujarà amb ganes.