
La previsió del temps per a aquest dimecres, 11 de març, no mostra canvis destacables, més enllà de mantenir la presència de força intervals de núvols alts i estones de ressol.
Boirines matinals i un punt més de dolçor a primera hora. Ara bé, faríem bé de recuperar el refrany “Març, marçot, mata la vella i la jove si pot“, especialment de cara al proper cap de setmana.
Previsió horària per a Barcelona:
- 6 h: estabilitat i un punt de fred, entre 9 i 11 ºC
- 9 h: cel tèrbol i rosada al damunt de superfícies
- 12 h: sol o ressol i núvols prims
- 15 h: dolçor i uns 17 o 18 ºC
- 18 h: cel força o molt ennuvolat
- 21 h: nit plàcida
Boirines matinals i teranyines de núvols prims
La previsió meteorològica manté l’estabilitat i les altes pressions a casa nostra.
En aquest sentit, no s’esperen ruixats a la tarda a l’entorn metropolità; de fet, quedaran força restringits en alguns sectors del Pirineu i el Prepirineu orientals. En conjunt, menys inestabilitat i menys dinamisme que dies enrere.

En resum, serà un dimecres amb moltes estones de ressol. En altres paraules, sol lleganyós i molts núvols prims. Boirines matinals i rosada ben visible al damunt de superfícies, objectes a l’exterior i fulles.
Dominarà el terral de bon matí i havent dinat s’anirà imposant el vent de components oest i sud. Garbí arran de mar.
Màximes un parell de graus més elevades, però mínimes sense variacions. Olor de primavera i màximes de 17, 18 o gairebé 19 ºC.
I, aviat, un altre embossament d’aire fred
S’entreveu un possible canvi de temps coincidint amb l’inici del darrer cap de setmana de l’hivern astronòmic.

Ara com ara, la incertesa és elevada i totes les cartes són damunt la taula. No obstant això, els models van encaminant-se en la tornada del fred i la pluja de cara a dissabte, 14 de març.
I és que ja ho diu la cultura popular: “Març i abril, més val no treure’s el fil“. Així doncs, faríeu bé de no desar gaire lluny la roba d’hivern.