
La previsió del temps ve marcada per un toc primaveral. Dimarts variable amb vent de component marítim que farà créixer alguna nuvolada, fins i tot es podria escapar algun ruixat aïllat. I, atenció, restem en espera d’una ventada extremadament forta de cara dijous.
La previsió horària per a Barcelona:
- 6 h: vent més encalmat que el dia anterior
- 9 h: núvols per fer bonic
- 12 h: nuvolades
- 15 h: als barris marítims la temperatura quedarà més frenada
- 18 h: posta de sol rogenca per núvols prims
- 21 h: temperatura que baixarà gairebé fins als 10 ºC
Vols rebre cada dia la previsió del temps per WhatsApp?
🔔 I no t’oblidis d’activar la campaneta!
Dimarts variable amb algun ruixat al nord
Dimarts serà una jornada amb un vent molt més encalmat. Tot i això, la tramuntana i el mestral continuaran bufant als dos extrems del país, cosa que crearà una línia de convergència ben a prop de Barcelona.

Això farà que bufi el vent de component marítim. Aquest vent generarà dues coses: per una banda, la temperatura quedarà més frenada respecte a aquest dilluns, sobretot a prop del mar; per l’altra, creixeran algunes nuvolades preferentment al nord de la regió.
Les nuvolades podrien deixar algun ruixat aïllat entre el Baix Montseny i l’Alt Maresme, i no descartem alguna gota a la mateixa ciutat de Barcelona pels vols del migdia.
Una altra ventada forta just set dies després
Durant la segona meitat de la jornada de dimecres es tornarà a girà el vent de component oest. Un vent que de cara a dijous es reforçarà i tornarà a bufar amb moltes ganes.

Ràfegues superiors als 70 km/h a la ciutat de Barcelona i de més de 100 km/h al Penedès i a les muntanyes del prelitoral.
Una situació molt delicada i una mica similar a la de dijous passat en general a Catalunya, amb l’afegit que pel mig ha plogut, concretament han caigut una vintena de litres per metre quadrat.