
La calor té corda per a dies. La previsió del temps per a dilluns anuncia calor intensa, però també la presència de capes de núvols alts i mitgencs.
Previsió horària per a Barcelona:
- 6 h: matinada tropical, mínimes d’entre 22 i 23 graus al centre de la ciutat
- 9 h: alguns núvols prims a primeres hores
- 12 h: la temperatura tocarà sostre abans del migdia
- 15 h: ambient de juliol
- 18 h: augment dels núvols alts i prims
- 21 h: sensació d’estiu plena
Calor i augment dels núvols prims, sobretot a partir de la tarda

Matinada tropical arreu, mínimes de més de 20 graus, fins i tot al prelitoral. La setmana començarà amb força calor, tot i que amb registres de temperatura similars als de diumenge.
Matí de cel enterbolit, presència d’alguns núvols prims. Avançada la tarda augmentaran les nuvolades a causa de l’aproximació de les restes de les tempestes de l’interior i del nord de Catalunya.
Les tronades quedaran lluny del litoral i del prelitoral barceloní, afectaran sobretot el Prepirineu, l’altiplà central i punts de ponent, on podrien descarregar amb intensitat.
Vent feble i bon estat de la mar.
Setmana de calor totalment canicular i predomini del sol

El sol guanyarà protagonisme a partir de dimarts. Entre dimecres i dijous no es descarta algun banc de boira alta o capa de núvols baixos a tocar la costa. La sensació de xafogor augmentarà una mica a mitja setmana.

Vols rebre cada dia la previsió del temps per WhatsApp?
🔔 I no t’oblidis d’activar la campaneta!