previsió temps dijous 23 juliol 2026

La calor molt intensa serà notícia a bona part de Catalunya, sobretot a l’oest i al nord. La previsió del temps per a dijous anuncia una jornada de xafogor a la costa, però sense registres excessius pel que fa al termòmetre.

Previsió horària per a Barcelona:

  • 6 h: matinada lleugerament més fresca que les anteriors, tòrrida encara al centre de la ciutat
  • 9 h: sol i pols del Sàhara en suspensió
  • 12 h: xafogor marcada
  • 15 h: el termòmetre tocarà sostre amb valors similars als de dimecres
  • 18 h: alguns núvols baixos
  • 21 h: xafogor més intensa

Calor moderada, però força xafogor

Pic de calor a l'interior i a ponent. El litoral i el prelitoral central, al marge |

Calor molt intensa a la meitat oest de Catalunya, sobretot entre la Terra Ferma i la vall de l’Ebre, on se superaran els 40 o 42 graus a causa de l’entrada de vent de l’oest i la presència d’aire molt càlid en altura.

Calor més moderada al litoral barceloní, tot i que amb força xafogor. Al prelitoral la màxima fregarà els 35 graus.

Cel enterbolit, presència de pols sahariana. A la tarda augmentaran els núvols baixos a la costa.

Canvi de temps a partir del cap de setmana

Pic de calor a l'interior i a ponent. El litoral i el prelitoral central, al marge |

El pas d’un solc d’aire fred en altura entre dissabte i diumenge obrirà les portes a un descens de la temperatura i a un repunt de la inestabilitat. S’esperen alguns xàfecs prop del Montseny dissabte a la tarda. Els ruixats podrien arribar a la costa sobretot durant la nit de dissabte a diumenge.

nou canal de WhatsApp

Vols rebre cada dia la previsió del temps per WhatsApp?

Segueix el canal de betevé el temps

🔔 I no t’oblidis d’activar la campaneta!