
La previsió del temps per a dissabte anuncia el pas d’un front fred a primeres hores. Pluja feble i intermitent fins a mig matí o el migdia, tarda amb algunes clarianes.
Previsió horària per a Barcelona:
- 9 h: plugims a primeres hores
- 12 h: temps insegur
- 15 h: predomini dels núvols
- 18 h: obertura de clarianes
- 21 h: sensació de tardor plena
Pluja feble a primeres hores del dia

Matí gris arreu i amb algunes pluges al sud de Barcelona, on podran ser més continuades i puntualment moderades. Del Llobregat cap al nord no es descarta algun petit plugim o gotellada, però molt més anecdòtic. Ambient fresc, sensació de tardor plena.

A partir de mitja tarda s’obriran clarianes i bufarà feble el vent de mestral. Maror generalitzada pel que fa a l’estat de la mar.
Diumenge assolellat abans de l’arribada de l’estiuet de Sant Martí

Diumenge serà un dia radiant, de cel blau i bona visibilitat. Entre dilluns i dimarts s’espera que augmenti la presència de núvols alts i mitgencs i que pugi notablement la temperatura màxima. El termòmetre pujarà de forma rellevant entre dijous i divendres. Setmana d’estiuet de Sant Martí.