La previsió del temps per a dilluns anuncia el pas d’un front poc actiu. Cel enterbolit i vent reescalfat de ponent. A darrera hora augmentaran els núvols cap al Maresme i el Vallès Oriental.
Previsió horària per a Barcelona:
- 6 h: matinada fresca, però no us abrigueu gaire
- 9 h: cel enterbolit, pas de núvols alts i mitgencs
- 12 h: ambient molt suau
- 15 h: més de vint graus
- 18 h: cel canviant
- 21 h: ambient més fred
Descens de la temperatura a última hora del dia
Cel enterbolit bona part del dia a causa del pas de franges de núvols alts i mitgencs associats a un front poc actiu.
El vent girarà temporalment a ponent i afavorirà l’ascens sobtat del termòmetre. La temperatura màxima assolirà el llindar dels 20 graus en punts de la costa i del prelitoral.
A última hora del dia augmentarà la nuvolositat cap al nord de l’entorn metropolità de Barcelona. Es preveu algun ruixat irregular cap al nord del Maresme i del Vallès Oriental durant la nit i la matinada de dimarts.
Normalització efímera del termòmetre a mitja setmana
Dimarts de cel canviant i ambient més fresc. La temperatura es normalitzarà entre dimarts i dimecres, tot i que serà de manera transitòria. El termòmetre tornarà a tirar cap amunt a partir de dijous. El fred més intens ens podrà visitar a partir de la Puríssima.