La previsió del temps per a dilluns ens anuncia la presència de nuvolositat. Malgrat tot, el sol anirà guanyant terreny amb el pas de les hores.

Previsió horària per a Barcelona:

  • 6 h: plugims costaners
  • 9 h: encara núvols abundants
  • 12 h: obertura de moltes clarianes
  • 15 h: molt més sol
  • 18 h: màximes, si fa no fa com, les de diumenge
  • 21 h: nit serena

Plugims matinals

De matinada i també de bon matí han caigut alguns plugims poc importants a Barcelona. S’han registrat 0,1 litres per metre quadrat a la Zona Universitària i també a l’Observatori Fabra.

El dia amb nuvolositat que, amb el pas de les hores, anirà esqueixant-se i donarà pas a una tarda amb més estones de sol.

La temperatura mínima s’ha mogut entre els 22 i els 24 graus, llevat de la part de Collserola, on s’ha baixat fins als 17 graus. Temperatures màximes, si fa no fa, com les de diumenge.

Puja la temperatura

Dimarts tindrem molt de sol arreu, mentre que dimecres tindrem més nuvolositat. Algun model no descarta, fins i tot, alguna goteta. Dijous també variable, amb sol i núvols a parts iguals. La temperatura anirà pujant progressivament.

Comparteix a: