Previsió temps Barcelona Diumenge 6 Juliol 2025
Foto: Alfons Puertas (Observatori Fabra-RACAB)
Escolta aquesta notícia

La previsió del temps per a aquest diumenge, 6 de juliol, manté el temps inestable a tot l’entorn metropolità. Encara que el sol tornarà a ser el gran protagonista del dia, les nuvolades i els xàfecs guanyaran importància a partir del migdia, sobretot al nord i nord-est.

Lenta davallada del termòmetre que ens durà a una normalització de les temperatures, tant diürnes com nocturnes.

Previsió horària per a Barcelona:

  • 6 h: matinada tòrrida, menys que les anteriors
  • 9 h: cel assolellat
  • 12 h: es manté el cel esplèndid
  • 15 h: calor, encara moltes màximes de 32 i 33 ºC
  • 18 h: creixement de nuvolades
  • 21 h: risc d’algun xàfec puntual
nou canal de WhatsApp

Vols rebre cada dia la previsió del temps per WhatsApp?

Segueix el canal de betevé el temps

🔔 I no t’oblidis d’activar la campaneta!

Es manté el risc de xàfecs a partir del migdia

Diumenge de seguir pendents del cel, sobretot havent dinat. De fet, fins al migdia esperem grans clarianes i moltes estones de sol a tot arreu.

Previsió temps Barcelona Diumenge 6 Juliol 2025

A partir del migdia i tarda augmentarà el risc de veure ploure. El que sembla més segur és que plourà amb ganes del riu Besòs en amunt, al prelitoral i cap a Girona.

El Meteocat estén l’avís per intensitat de pluja a les comarques de Girona, als dos Vallesos, al Maresme i al Baix Llobregat. Hi ha la possibilitat que s’acumulin més de 20 l/m² en 30 minuts. La inestabilitat no desapareixerà el començament de la setmana vinent. Un bon consell serà seguir duent un paraigua petit i plegable a la bossa.

La calor perdrà pistonada, almenys durant uns dies

Pel que fa als termòmetres, esperem una davallada d’un parell o tres de graus en les màximes. No obstant això, encara força màximes superaran la marca dels 30 ºC i fins i tot al prelitoral podrien tornar a assolir els 33, 34 o 35 ºC.

Previsió temps Barcelona Diumenge 6 Juliol 2025

La normalització, per tant, de la temperatura no serà sobtada ni immediata, sinó progressiva. Tot indica que serà durant els primers dies de la setmana vinent que notarem aquest ambient més suportable.

Dilluns, els valors més alts podrien arribar ja als 28 i 30 ºC durant el dia, i durant la nit de dilluns a dimarts, les mínimes podrien baixar fins als 22 o 23 ºC.