
La previsió del temps per a aquest dijous, 20 de febrer, segueix encallada en els núvols baixos, la reducció de la visibilitat i l’ambient més propi de principis de la primavera que no pas de l’hivern. La pluja podria tornar a visitar-nos d’aquí a pocs dies.
Previsió horària per a Barcelona:
- 6 h: sense fred i pujada lleugera de la mínima
- 9 h: cel cobert i alguna ullada de sol
- 12 h: molts núvols baixos
- 15 h: un pèl menys de suavitat
- 18 h: cel carregat
- 21 h: sense canvis destacables
Repetició de la jugada

Dijous seguirem sense la presència del sol. Jornada amb molta humitat i cel cobert, però malgrat això, sense precipitació. Matí fins i tot un pèl més suau que dies anteriors i màximes semblants o lleugerament més baixes.
En conjunt, l’ambient recordarà més el març que el febrer. El vent serà poc important i la direcció oscil·larà al llarg del dia entre el nord-est i el sud-est.
Incertesa sobre l’abast de la pluja prevista

Fa dies que anem comentant la possible tornada de la pluja tant a Barcelona com a la resta de l’entorn metropolità, però encara hi ha dubtes sobre la distribució, la durada i la intensitat de l’episodi. No sembla pas una tongada de pluja important.
Hauria de ser entre la tarda de dissabte i fins a la matinada de diumenge que la pluja podria visitar-nos. Diumenge més tranquil, amb més sol.
Tot plegat, amb una baixada lleugeríssima de la temperatura màxima entre aquest dijous i divendres. Preveiem un pèl més de fresca als migdies en alguns barris aquests pròxims dies, però molts registres seguiran acostant-se als 13, 14 i 15 ºC.
Tot això, en espera que el mercuri —durant les hores centrals— remunti entre diumenge i, sobretot, dilluns de la setmana vinent i es pugui enfilar novament fins als 17 o 18 ºC. I pel que fa als matins, tot fa pensar que el més fred o fresc dels pròxims dies serà el de dilluns, 24 de febrer.