
La inestabilitat continua ben palesa i, durant les darreres hores, la pluja i les tempestes han arribat també a Barcelona, tot i que de manera molt desigual. Amb les primeres llums del dia, els núvols s’han il·luminat i han deixat estampes molt boniques.
Llamps de matinada i una llum preciosa a primera hora
Les tempestes han estat freqüents de matinada mar endins. Els més matiners han vist llampegar amb molta freqüència mar endins, no gaire lluny de Barcelona.
Amb les primeres llums del dia, els núvols, encara ben desenvolupats, han quedat il·luminats amb una llum preciosa que ha deixat imatges espectaculars.
Les fotografies de les tempestes i nuvolades d’aquest dijous
Més de 30 litres en alguns punts de Barcelona
La pluja va arribar aquest dijous amb força a alguns punts de la ciutat. Durant el migdia un xàfec potent va deixar gairebé 40 litres de pluja a la zona portuària mentre que, de nit, la pluja va caure amb intensitat als barris del costat Besòs.

Abans de la mitjanit la pluja va ser intensa entre Nou Barris i Sant Andreu, on algun registre ha arribat a superar els 30 litres i, fins i tot, alguna raconada els 40 litres per metre quadrat. La pluja va arribar amb menys insistència al Poblenou i l’Eixample i alguna raconada va quedar sense veure ni una sola gota d’aigua. Irregularitat típica mediterrània.