La Porteria és una marca que té 15 anys d’història. Més de 1.800 programes emesos per TV, sense oblidar els projectes dels documentals sobre els Jocs Olímpics de Barcelona 92 i els padrins de Lionel (com Messi va arribar al Barça).

La Porteria pretén ser molt més que un programa esportiu. Per què fem el que fem? Perquè som una marca inclusiva:

1- Donem oportunitats professionals a persones que, per la seva condició, no tenen un lliure accés
al mercat laboral. Hi ha dos exemples clars: el Nanthagopan Jeyarathnam (refugiat de Sri Lanka,
forma part de l’equip de La porteria des de fa tres anys) i el Cristian Garcia (periodista del TEBvist
amb altres capacitats, fa des del 2018 que hi col·labora).

2- Donem veu i tenim una mirada pròpia sobre l’esport femení.

3- Donem suport a campanyes que fan visible problemes socials (com per exemple la violència en
l’esport escolar) o malalties minoritàries (com l’ELA).

Aquests són els nostres valors de marca: el respecte, la solidaritat, la diversitat, la transparència, la
naturalitat, la humilitat i la perseverança.

Us presentem, també, una part de l’equip de La porteria:
• Direcció i presentació: Pitu Abril
• Subdirecció: Pere Cullell
• Realització: Carles Teruel
• Producció i comunicació corporativa: Nacho Trullols Santiago
• Ajudant de producció: Nanthagopan Jeyarathnam
• Redactors: Marc Marbà i Òscar Allué
• Operador de càmera: Gil Freixanet
• DJ: Joan Quintanilla

La porteria és una proposta de Pimaxdos per a betevé i la XAL.