
Comencem amb Dizzy Gillespie, el genial i imprevisible trompetista de jazz que va ser candidat a la presidència dels Estats Units. Seguim amb dos saxofonistes tenor excepcionals, Sonny Stitt, amb una imaginació melòdica extraordinària, i Zoot Sims, que va ser membre de l’orquestra de Woody Herman i del que es compleixen 100 anys del seu naixement. A continuació us presentem al quintet The Dam Jawn, jove, prometedor i europeu que visitarà Catalunya (Terrassa i Barcelona) el proper desembre amb el trompetista nord-americà Jeremy Pelt com a convidat especial.
Acabem amb les cantants Janis Siegel i Stacey Kent que també visitaran Barcelona properament.
Concerts de jazz a Barcelona – La selecció de Jazz it!:
- 24.10 La Vella Dixieland + Joan Mar Sauqué – Club Jamboree
- 29.10 Benny Sharoni quartet – Club Jamboree
- 31.10 Joe Magnarelli + Pat Bianchi quartet – Club Jamboree
- 27.10 Marta Sánchez trio – Conservatori del Liceu
- 06.11 Janis Siegel – Conservatori del Liceu
- 16.11 Stacey Kent i Jim Tomlison – El Molino
- 19.11 Dan Barrett & Enric Peidro quintet – Club Jamboree
- 20.11 Reuben James – El Molino