Aquest dijous va ser l’última nit de la discoteca Lua, antiga discoteca Mami, al carrer de Sants. Agents de la Guàrdia Urbana i els serveis jurídics de l’Ajuntament han tancat l’espai, que està en una finca de propietat municipal. S’ha fet després d’un llarg procés judicial, que ha acabat donant resposta, finalment, a les queixes veïnals per problemes greus de convivència. Fins i tot, hi havia hagut trets d’armes de foc.

Passejar-se pels voltants del carrer de la Sèquia Madriguera és, des del mes de març, una mica més trist per als veïns del Bon Pastor. Després de gairebé 100 anys de vida, la Morera —la més gran de Barcelona de la seva espècie—, un arbre emblemàtic que simbolitzava la resistència i la lluita veïnal, es va haver de talar a causa dels efectes d’un insecte provinent del nord-est asiàtic.