Al Poble-sec hi ha preocupació per la venda de droga i la inseguretat. L’Ajuntament n’està al cas, està actuant, i de fet, ha transmès als veïns que des del febrer s’han desarticulat set pisos que eren punts de venda al districte de Sants-Montjuïc, tres dels quals al Poble-sec.
Aquesta setmana ja vam avançar l’oposició de la FAVB al pla d’usos que el govern municipal vol aprovar per Ciutat Vella, la nova regulació dels establiments del districte. Aquest divendres, s’ha presentat la nova norma a l’Ajuntament, que l’executiu defensa com una eina que va més enllà de la regulació de les activitats econòmiques, perquè afavorirà la convivència i la cultura.