A l’Infobarris parlem d’una iniciativa per posar fre al sensellarisme. El nombre de persones que dormen als carrers de Barcelona no para de créixer, i entitats i veïnat de Sarrià – Sant Gervasi estan impulsant una iniciativa per intentar trobar-hi una solució: demanen que els convents del districte buits, una dotzena, allotgin els qui dormen al ras.
A Can Baró hi ha un aparcament subterrani que té filtracions d’aigua constants. Els propietaris de l’espai les atribueixen a la plaça pública que hi ha al damunt, que no drena bé l’aigua de pluja. Alguns veïns han inventat sistemes per desviar l’aigua que cau del sostre de l’aparcament als seus vehicles. Les instal·lacions estan degradades i demanen una solució a l’Ajuntament.