L’antiga estació de mercaderies de la Sagrera s’enderrocarà d’aquí a dues setmanes. Segons ha pogut saber betevé, és el termini que s’ha marcat per aquest edifici del 1922. A principis d’aquesta setmana ADIF —la propietària dels terrenys—, ha obtingut l’informe favorable de l’Ajuntament de Barcelona que li faltava per executar la demolició. Diverses traves burocràtiques han impedit que l’aconseguissin durant els darrers dos mesos.

Endesa se les ha hagut d’empescar per trobar una solució als problemes de subministrament elèctric a la Prosperitat, i ha reforçat la xarxa elèctrica. Hi ha hagut talls de llum intermitents al barri, sobretot els dies de més fred, i això s’arrossega des del setembre, quan es va cremar un transformador als baixos d’un bloc residencial. El veïnat no ha permès substituir-lo, i ara s’ha trobat una solució que ha calmat els ànims al barri.