Després de la seva aventura al Benidorm Fest, on va participar amb la seva companya Selena i el tema Reinas, Sonia Madoc torna, per fi, a l’Habitació 910. Havent tancat una nova etapa, li fem una proposta que té a veure amb la seva carrera en solitari: compondre conjuntament el seu proper èxit amb l’ajuda de la intel·ligència artificial! I com que no sabríem per on començar, convidem també la Maria Mirabet, consultora especialitzada precisament en com implementar la IA. Amb ella i els referents que la Sonia ens proposa, comencem a alimentar la IA per anar coent aquest futur senzill, i així ho seguirem fent les properes setmanes, fins a obtenir la cançó ideal.

La Gloria del Toro ens visitava recentment per presentar-nos la seva música, però ara ho fa oficialment com a col·laboradora del programa. El que ens proposa la Gloria és fer una anàlisi sòciocultural de les tendències i fenòmens actuals utilitzant el pop i les superestrelles. I avui es pregunta: com hem passat de l’estiu brat, amb Charli xcx com a abanderada, al trad winter i els models tradicionals que reivindiquen algunes influencers? Agafeu paper i boli, obriu la llibreta, que la primera classe de la Pop University comença… Ara!

La Màquina del Temps celebra algunes de les girl bands més destacades de la història del pop, i a l’actualitat estrenem música de PinkPantheress o Ed Sheeran, però també hi tenim espai per al safareig: per què és important la foto que han pujat Elton John i Madonna abraçats?

A les Gourmet Tracks hi trobem cançons en idiomes que no havien sonat abans a l’espai de l’Alvie, i la Noe ens proposa quatre pel·lícules dins del subgènere anomenat rape and revenge.
I el final de festa el firma un grup que ens va meravellar a la final de l’OP Fest: els cardedeuencs Statu Quòniam, que venen amb el seu primer àlbum sota el braç!