Fa un any que el carrer de Londres es va reduir a un carril. Segons els veïns i comerciants aquest fet dificulta la mobilitat de vehicles especialment en el tram entre Comte Borrell i Viladomat. És en aquest punt on hi tenen parada diverses línies d'autobús i també des d'aquí s'accedeix a equipaments esportius, mútues, l'Escola Industrial o l'Hospital del Sagrat Cor. SERGIO MORAL, president de l’Eix Comercial Nou Eixample "Des de l’associació de comerciants, amb les queixes que ens hem trobat i amb els veïns, que també anem de la mà en aquest sentit, que es busqui una reformulació d’aquest carrer i intentar que no es generi la quantitat de trànsit que es genera durant el dia." Londres s'eixampla a dos carrils només entre Urgell i l'avinguda de Sarrià per donar cabuda als vehicles que s'incorporen des d'aquestes vies. Els comerciants demanen que aquest doble carril s'estengui fins a Viladomat. Per evitar el tap, des de l'Ajuntament recomanen fer servir altres accessos al barri. FRANCESC MAGRINYÀ, conseller de l’Eixample “En la mesura que nosaltres anem pacificant els carres les entrades... es donarà una mica més de volta en cotxe. El cotxe és un cop d’accelerador i nosaltres el que volem és guanyar la ciutat pels modes sostenibles.” Des del districte s’insta a participar en la discussió del PAM, el Programa d’Actuació Municipal. D’aquesta manera, diuen, es poden trobar solucions a un nou model de mobilitat.

La pacificació del carrer de Provença és un model que es va implantant a la ciutat. Amb aquestes remodelacions, s’inclou un carril bici de dos sentits i es desplaça l’aparcament cap a un dels carrils existents, de manera que només en queda un obert al trànsit.

Els comerciants han detectat algunes problemàtiques, com per exemple haver de creuar els carrils bici per llençar les escombraries, que, diuen, ha comportat un augment de la sinistralitat. Afegeixen que aquest model treu visibilitat a les botigues, o que no es consideren prou les zones de càrrega i descàrrega.

En el cas del carrer de Londres, la situació es complica amb el pas de diverses línies de bus, el 41, el 54 i 66 i el, a més de la línia vermella del Bus Turístic. A més, a la zona hi ha diversos equipaments, com l’Escola Industrial, diverses mútues i l’Hospital del Sagrat Cor. Per això, els comerciants defensen que és incompatible que en un únic carril hi passin ambulàncies i transport de mercaderies.