Ha guanyat el primer premi del concurs de curtmetratges Kabua. L’han fet joves de l'Associació Educativa integral del Raval. Explica la història d’un adolescent i la seva relació amb l’assetjament escolar, un tema que coneixen de prop els protagonistes del curt. YOUNES EL GANDI, estudiant de 3r d’ESO “Un niño más perqueño que yo, le rompieron las gafas y ya està, entre tres o más.” MOHAMED SAR, estudiant de 3r d’ESO “Sentirse bien porque ve que hay alguien que está peor que él.” AMIN ASEYAKH, estudiant del cicle d’informàtica “Lo más importante es avisar, sea como sea, pero hay que avisar y no tener miedo.” El documental es va fer en un mes i al final s’hi van implicar tots els usuaris de l’entitat. ADRIÀ JURADO, educador del grup de joves AEIRaval “Si una noia estava fent algun curs de disseny, doncs, ens ajudava en l’apartat de disseny, hi ha havia un que feia informàtica, doncs feia el possible per ajudar-nos en l’apartat informàtic. Podríem estar parlant d’unes 25 persones que s’han dedicat a això.” L'Associació Educativa Integral del Raval ha destinat els 1.000 euros del premi a adquirir material audiovisual per continuar amb la tasca que fan als tallers.

‘A dos caras’ ha guanyat el primer premi del concurs de curtmetratges Kabua, dotat amb 1.000 euros. L’han fet adolescents i joves de l’Associació Educativa Integral del Raval, que volien parlar sobre l’assetjament escolar.

Joves i adolescents del Raval guanyen el primer premi del concurs de documentals Kabua, una plataforma d’Acció Social que  neix amb la finalitat d’oferir una nova eina educativa adreçada als adolescents (12-18 anys) per ajudar-los a potenciar el seu paper com a agents transformadors de la seva realitat. La idea del documental va sorgir del mateix grup de joves de l‘Associació Educativa Integral del Raval que van incloure la col·laboració d’altres usuaris de l’entitat com l’Associació Intactes. El documental explica la història d’un jove estudiant víctima d’assetjament escolar. Diverses entitats ja s’han posat en contacte amb l’AEI Raval perquè el grup vagi a fer projeccions del documental i així conscienciar la comunitat sobre l’assetjament i l’assetjament cibernètic en l’entorn escolar.