Nou episodi de fase estàtica, dedicat a l’esport i la salut mental. La convidada és Tània Àlvarez, triple campiona d’Europa de boxa, ara retirada. Va començar al món de la boxa amb només 14 anys i als 24 ja havia fet història: va ser la primera espanyola a combatre al Madison Square Garden, triple campiona d’Europa més jove i una de les boxejadores amb més exposició mediàtica de l’última dècada. El març del 2026, Tania Álvarez anuncia que es retira per una greu crisi de salut mental marcada per l’ansietat extrema i la depressió. En aquesta conversa hi participa també Mar Rovira, psicòloga especialitzada en rendiment, gestió emocional i exjugadora professional de bàsquet.
Ho vols veure abans que ningú?
Per comentar, inicia sessió o registra't!
I tu, què en penses?
Respecta les normes de la comunitat
També et pot
interessar
També et pot
interessar